Így írtok Ti!

 2009.11.02. 16:28

Mi régebben úgy írtuk a történeteket, hogy megvolt az ötlet, s azt csiszolgattuk.

Rá kell döbbennem, hogy a mai kölkök módszere ettől merőben eltér, inkább az alábbi 3 pont valamelyikével egyezik:

1; "Kéne már egy új blog." (Nem bejegyzés. Egyes oldalakon senki sem érti, hogy a blog az egy napló, "fejezetekből", bejegyzésekből áll, s nem blogokból) "De juuuuuj, mit írjak? Ötletem sincs. Akkor mondjuk ki kopipésztelem az Anyám tyúkját, azt írom, hogy hűdeszép, s vinnyogok a végén a komik után."

2; "Kéne már egy új blog. De juuuuuj, mit írjak? Ötletem sincs. Akkor mondjuk elkezdek egy sefüle-sefarka történetet, amit természetesen folytatásokban írok meg, mert az egészről ötletem sincs. Aztán ha hallok egy viccet, vagy látok egy vicces képet, majd holnap beleteszem, mintha köze lenne hozzá. Mindennemű realitásérzék nélkül. (A lehető legelképzelhetőbb, hogy akinek a lelkén szárad az anyja előző napi halála, annak nincs jobb dolga, mint szőkenőzni, a lova után sírdogálni, s dagadt nőkön élcelődni...Ilyet tényleg olvastam.) Fogalmazni nem tudok; a világról mit sem tudok, s fantáziám sincs - egyenes út a sok bloghoz, amikben megosztom történeteimet a világgal, s a komizók (akik persze az egekig dicsérnek, hisz ugyanolyanok) blogjait agyonkomizom dicsérettel."

3; "Verset írok." (Sickratman után szabadon:)

"S az se gond, hogyha rímet akarok,

Mert fogok egy ragot, s rá-ráfeszülök,

Mert fogok egy ragot, s rá-ráfeszülök,

Mert fogok egy ragot, s rá-ráfeszülök!"

Össze is váloggattam néhány szép szót, beleteszem őket egy mondatba, s ha észreveszem, hogy egy magánhangzópár ismétlődik: na az legyen a rím. Valahogy így:

Jaj de szerelmes vagyok,

Szeretlek téged nagyon,

Csak egyet akarok,

Legyél mindig boldog!

Minden hajnal utánad sírok,

Nélküled gyötörnek a kínok,

Mint a rózsa tövise

A fájdalom szívembe mélyed.
- hű, ez nagyon szép lett, kész is vagyok"


Hát, az első kettőn nem lehet (külső fél beugázásával) segíteni, de a harmadikat nem hagyhassuk! Ezért én V. Í. M. H. B. Queenga, azaz Verset Írni Megtanítalak Holnaptól Queenga a holnapi nappal egy nagyon hasznos kis oktatást tartok, s egy hét múlva, ha rajtam áll, Magyarországon néhánymillió aranykoszorús költő fog sündörögni.

Ebben az uborkaszezonban legalább valami "értelmessel" üssük el az időt.

Egészségetekre!

Címkék: uborka költtan osztom az észt

A bejegyzés trackback címe:

https://napirim.blog.hu/api/trackback/id/tr991493426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása