Kucuhapci

 2009.11.26. 16:52

 

 
 
 
 
 
 
Magas lázam van, a torkom is dagad.
Kitől kaphattam el? Mindenki tagad.
Remélem, rólam meg Rád ragad,
Hát védd magad! Oltassad be magad!

 

 

 

 


 

Most én, aki Besenyő I. V. Queenga aki vagyok, azaz Besenyő Igazam Van Queenga, elmondom Nektek, hogy mi a hülyeség, mi nem az. Mostantól elmondom, elolvassátok oszt tudjátok, hogy például mi hülyeség. Oltóközpont! Hát nooooormális?? Ol-tó-köz-pont? Elmegyek oda, s ott oltogatnak - gyu-nyo-lódnak? És én ezért fizetek? Hát nooormális?

No, most azt is elmondom, hogy mi nem hülyeség. Nem hülyeség az influenzára, mint olyan betegségfélére tekinteni. Amolyan egészségügyi ügy. Nem politikai. Nem agyba-csip-ültetősdi, mer' az már megint hülyeség. Röviden tömören ennyi. Én beoltattam magam, oszt kész.

Címkék: nagyvilág

A bejegyzés trackback címe:

https://napirim.blog.hu/api/trackback/id/tr921554292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zalay · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.28. 14:37:43

Bazze eza kép:)
Nagyon meleg, kösz szép. Szerintem kinyomatom és a húgom mesekönyvébe rejtem...
süti beállítások módosítása