Nomeg a megpróbáltatások rövid elregölése.

Ti tudtátok, hogy ilyen alacsony a karakterkorlát a blog.hu-n??? Hát hiába írok én egy 8888 karakteres bejegyzést, max. 500at ha enged, a többit elfelejti? S mi van akkor, ha nekem igazán tartalmas napom volt (nanemmintha...), vagy csak úgy hemzseg a sok megosztani kívánt tudásmolekula a fejemben? Hát fogjam be?? No nem, ettől nem kell félni, regeltem egy honlapot. Ingyenest. Csúnyát. De értetek bármit.

Így most csak egy linkre mutatok, de igazán-igazán sokat szenvedtem vele, úgyhogy kattints rá bátran!

 

--------> Itt a lecke. <---------

 

Az is nagy tanulság, hogy nem kell a buzgálkodás. A jövőben ha négysoros bejegyzéseket vések, nem érheti szó a ház elejét, csak vállrándítok: Háde dikmán, ka-rak-ter-kor-lát, e!!!! (Persze ezek után új oldaláról is megvilágosodott a fórumokba egy szmájlik vagy egy "ok"-ot bebüfögő IQfájterek lelke.)

Címkék: uborka loptam költtan osztom az észt

A bejegyzés trackback címe:

https://napirim.blog.hu/api/trackback/id/tr21498329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása